obsługa grupy

obsługa grupy

wtorek, 10 marca 2015

Dlaczego podróże pod prąd ?


Na wstępie chciałabym wyjawić powód, dla którego zdecydowałam się prowadzić blog. Podróżowanie zawsze było dla mnie receptą na życie, a ciekawość świata towarzyszyła mi od najmłodszych lat - właśnie dlatego zostałam pilotem wycieczek. 


Turystykę znam od podszewki, można powiedzieć od kuchni, zarówno jej jasne jak i ciemne strony. W którymś momencie stała się ona niezwykle masowa, aż do granic wytrzymałości. Coś zaczęło zgrzytać.  Od tego czasu zaczęłam organizować własne wyjazdy i pisać swoje autorskie programy.


Innymi słowy odwróciłam się od pędzącej  turystyki, w której odhacza się w pośpiechu kolejne miejsca i atrakcje. Przestałam płynąć z nurtem i zaczęłam podróżować pod prąd - wybierając inaczej niż kreatorzy katalogów znanych biur podróży.


Podróże łączą się z inną moją pasją jaką jest fotografia – uważam, że jest to subiektywne spojrzenie na świat, które warto pokazywać innym. 


Zapraszam wszystkich do czytania, komentowania, spotykania się i… podróżowania.

1 komentarz: